Ан-70: 25 років з дня першого польоту
16 грудня 2019 року виповнюється 25 років з дня першого польоту середнього військово−транспортного літака короткого зльоту й посадки Ан-70. В небо цей літак вперше піднявся керований екіпажем випробувачів у складі: льотчики-випробувачі Сергій Максимов – командир, Володимир Лисенко – другий пілот, штурман-випробувач Володимир Непочатих, бортрадист-випробувач Андрій Кострикін, бортінженер-випробувач Павло Скотніков, провідний інженер-випробувач Михайло Березюк.
Про це повідомляється на сайті ДП «Антонов».
Ан-70 став справжнім високотехнологічним проектом, який випередив свій час. Зокрема, вперше в світі на літаку було застосовано силову установку з чотирма двигунами Д-27 зі співвісними гвинтовентиляторами СВ-27.
Програма випробувань Ан-70 була масштабною, насиченою та одночасно досить складною. По-справжньому видатні характеристики літак показав під час випробувань на великих кутах атаки. Завдяки високому коефіцієнту підйомної сили крила, який в реальному польоті сягнув величини 7,2, вперше в історії авіації важка машина літала на мінімальній швидкості 96 км/год.
Типову транспортну задачу (доставка 20 т вантажу на 3000 км) Ан-70 здатен вирішувати з ґрунтових ЗПС довжиною лише 600-800 м. Цей літак може перевозити весь перелік аеромобільної військової та інженерної техніки практично всіх армій світу та доставляти її на малопідготовлені ґрунтові майданчики, тобто безпосередньо до місця проведення операції.
У порівнянні з літаками-аналогами Ан-70 може скидати вантажі та парашутистів з вдвічі меншим розкидом, а його екіпаж може привести літак у розрахункову точку дотику ЗПС з високою точністю.
Бортові засоби контролю й діагностики дають можливість експлуатувати літак Ан-70 автономно на необладнаних аеродромах без використання яких-небудь спеціальних наземних засобів. Технічне обслуговування літака засноване на застосуванні стратегії, технічної експлуатації за станом.
В січні 2015 р. Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних Сил України.
На теперішній час досвід у створенні Ан-70 фахівці ДП «АНТОНОВ» використовують при розробці нових транспортних літаків.
Серед перспективних проектів – військово-транспортний турбореактивний літак Ан-188 вантажопідйомністю до 50 т. Зберігаючи найкращі характеристики Ан-70, він буде оснащений сучасними реактивними двигунами та обладнанням.
Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!