Ursa Major успішно завершила випробування нового ракетного двигуна з некріогенним паливом

Новини

Компанія Ursa Major оголосила про успішне завершення наземних випробувань свого нового гіперзвукового ракетного двигуна Draper для ультрависокошвидкісних та космічних застосувань.

Про це повідомляє АрміяInform.

У травні минулого року молода американська компанія Ursa Major (лат. — «Велика Ведмедиця») підписала контракт з AFRL, Дослідницькою лабораторією ВПС США (The U.S. Air Force Research Laboratory) на розробку та виробництво силової установки для випробування гіперзвукових аеродвигунів.

Через рік компанія досягла запланованого результату, що є значно раніше запланованого терміну, і провела випробування двигуна Draper на власному заводі у Бертуді, штат Колорадо (США).

«”Дрейпер” був запущений понад 50 разів у березні, і кожен запуск тривав кілька секунд», — повідомив засновник і генеральний директор Ursa Major Джо Лаурієнті.

Як повідомляється, цей новий рідинний двигун тягою 4 тисячі фунтів (1820 кг) розробляється та випробовується в рамках контракту з урахуванням широкого спектра застосувань, таких як гіперзвуковий захист, космічні двигуни.

«Ми в захваті від того, як швидко просувається програма розробки, і з нетерпінням очікуємо на створення двигуна для гіперзвукових та космічних застосувань у найближчі роки», — сказав Бред Аппель, технічний директор Ursa Major, у заяві для преси.

Двигун Draper використовує комбінацію палива, що складається з перекису водню та гасу, які можна зберігати при температурі навколишнього середовища, на відміну від кріогенного палива, для збереження рідкого стану якого потрібні надзвичайно низькі температури. Ця особливість спрощує поводження з паливом, скорочуючи логістичні складнощі та витрати.

Як зазначається в повідомленнях Ursa Major, здатність двигуна використовувати паливо, що зберігається протягом тривалого часу, робить його ідеальним для використання в космічних двигунах, таких як місячні апарати.

Одночасно Ursa Major підкреслює, що однією з інших ключових особливостей Draper є те, що це двигун із замкнутим каталітичним циклом. Згідно SpaceNews, двигун може або відмовитися від використання гасу і працювати виключно на перекису водню, що розклався, або він може працювати як на перекису водню, так і на гасі.

Конструкція двигуна Draper забезпечує баланс потужності та паливної економічності, що робить його високоефективним при маневруванні в космосі, що дозволяє йому виконувати переміщення без використання додаткової кількості палива. У зв’язку з тим, що у більшості супутників паливо закінчується передчасно, навіть якщо їх системи справні, двигун Draper може вирішити цю проблему.

Це, як підкреслюється, може розширити можливості супутників та космічних апаратів для проведення більш тривалих спостережень, збирання більшого обсягу даних або зміни розташування.

Згідно з прес-релізом компанії Ursa Major, застосування цього двигуна також може бути використане для протисупутникових систем у стратегічних військових цілях.

«Оскільки такі противники, як росія та Китай, розробляють протисупутникові системи, потреба в оборонних технологіях продовжуватиме зростати. І в цих умовах рухова установка Draper призначена для вжиття заходів у відповідь», — йдеться в прес-релізі Ursa Major.

У повідомленнях компанії також зазначається, що Draper використовує конструктивну спадщину двигуна Hadley виробництва Ursa Major. Він зберігає в собі можливості керування дросельною заслінкою рідинних двигунів.

Перед своїм практичним застосуванням двигун Draper пройде додаткові випробування та доопрацювання, проте компанія Ursa Major поки не розкриває часові рамки таких робіт.

Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!

Поділитися новиною: