У ДП «Антонов» змінили керівника
Новим в.о. гендиректора ДП «Антонов» став Сергій Бичков, який раніше обіймав посаду віце-президента – виконавчого директора держпідприємства.
Про це повідомляє «Українська правда» з посиланням на «Інтерфакс-Україна».
Бичкова 5 листопада як керівника підприємства представив перший заступник гендиректора ДК «Укроборонпром» Роман Бондар.
Відзначається, що президент ДП «Антонов» Олександр Лось, який очолював підприємство з початку червня 2020 року, подав у відставку за власним бажанням, яку «Укроборонпром» прийняв 4 листопада.
ДП «Антонов» у 2019 році скоротило чистий прибуток у 3,5 рази – до 447,98 млн гривень, виручка впала на 33,1% – до 5 млрд 998,66 млн гривень.
У першому півріччі цього року виручка ДП збільшилася на 7,3% – до 3 млрд 524,09 млн гривень, тоді як чистий прибуток скоротився на 8,1% – до 340,06 млн гривень.
За словами Лося, близько 80% доходів держпідприємство отримує від «Авіаліній «Антонова», з парку якого вантажні перевезення здійснюють сім літаків Ан-124-100 і його модифікацій (вантажопідйомність 150 тонн), Ан-225 (250 тонн) і Ан-22А (60 тонн).
Сергій Андрійович Бичков народився 9 травня 1945 року в с. Грузьке Криворізького р-ну Дніпропетровської області.
1953 року пішов до першого класу. Після закінчення семирічної школи 1959 року, продовжив навчання у школі-інтернаті №1 Кривого Рогу.
Упродовж 1960—1963 рр. разом з навчанням в інтернаті, працював і проходив практику на заводі «Криворіжсталь».
1963 року вступив до Харківського авіаційного інституту.
Від закінчення інституту 1969 року працював інженером-технологом на АНТК ім. О. Антонова (Київ); від 1997 — головний інженер, декан Київської філії Національного аерокосмічного університету «Харківський авіаційний інститут».
Розробив концепцію використання і реалізації імпульсних технологій листового штампування при виготовленні літаків. Займається підвищенням технологічності конструкцій літаків серії «Ан» і впровадженням прогресивних технологій, зокрема під час створення літаків Ан-124, Ан-74, Ан-70, Ан-140, Ан-148, Ан-158, Ан-178.
За безпосередньої участі і під його керівництвом створені: Ан-70, Ан-140, Ан-148, Ан-158, Ан-178 і Ан-132.
Запропонував принципово нову конструкцію трубопровідних систем, що значно підвищило надійність і ресурс літаків. Технологічні рішення впроваджені також у конструкціях літаків в інших країнах.
Опублікував понад 133 наукових робіт, серед яких монографія, співавтор 52 авторських свідоцтв, підготував до захисту 5 кандидатів наук.
Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!