ДП «АНТОНОВ» разом з українськими військовими відзначили ювілейні дати створення легендарних Ан-24 та Ан-26 льотною програмою
18 жовтня 2019 року на ДП «АНТОНОВ» відбулися заходи з нагоди 50-ї річниці з дня першого польоту транспортного літака Ан-26 та 60-ї річниці першого польоту пасажирського Ан-24.
Про це повідомляється на сайті підприємства.
На теперішній час в експлуатації залишаються більше 650 літаків сімейства Ан-24/Ан-26. Частина з них продовжують нести службу в підрозділах Міністерства оброни України. Військові льотчики зізнаються, що вважають Олега Костянтиновича Антонова «батьком вітчизняної військово-транспортної авіації».
В програмі демонстраційних польотів на території аеродрому «Київ-Антонов-2» (смт. Гостомель) взяли участь літаки 15-ї бригади транспортної авіації імені авіаконструктора Олега Антонова:
- Ан-24, який використовується для перевезення вищого військового керівництва держави, міжнародних делегацій;
- Ан-26, відомий в народі як «Везунчик», відновлений в рамках волонтерського проекту «Крила Феніксу» за участю фахівців ДП «АНТОНОВ»;
- Ан-30Б, який Указом Президента носить ім’я Героя України, командира ескадрильї «Блакитна Стежа» полковника Костянтина Могилка.
Екіпажі майстерно показали льотні характеристики своїх машин, їх можливості з десантування парашутистів та вантажів.
Вітаючи літаки-ювіляри, демонстраційні польоти виконали також: легкий багатоцільовий літак Ан-28 авіакомпанії «Авіалінії Антонова», надлегкі літаки «Аеропракт» А-22, А-24, А-32, А-40.
Легендарні машини сімейства Ан-24/Ан-26 стали наймасовішими літаками, які випускалися на авіаційному заводі в Києві. Колективом підприємства було побудовано 1402 серійних Ан-26 та 1028 Ан-24. Пасажирський Ан-24 та його модифікації також виготовляли на заводах в Улан-Уде та Іркутську. Всього випущено 1346 таких машин.
Високі льотні якості, надійність конструкції, можливість експлуатації з ґрунтових аеродромів, економічність і простота технічного обслуговування забезпечили цим літакам визнання не тільки на батьківщині, а й за кордоном. Ан-24 було експортовано до 38 країн світу, Ан-26 – до 29. Крім того літаки типу Ан-24 під позначенням Y7 випускалися в Китаї.
На теперішній час ДП «АНТОНОВ» здійснює програму переобладнання цих машин, виконує комплекс науково-дослідних робіт з метою визначення можливостей та умов збільшення призначеного терміну служби парку літаків Ан-24/Ан-26 більше 50 років.
Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!