Заява ДП «АНТОНОВ» щодо розробки КБ «Іллюшин» військово-транспортного літака Ан-124-100М

Новини

За повідомленням агентства INTERFAX.RU з 2017 КБ «Іллюшин» веде розробку глибоко модернізованого надважкого військово-транспортного літака на базі Ан-124-100 «Руслан», якому планується дати позначення Ан-124-100М.

Про це повідомляється на сайті ДП «АНТОНОВ».

З урахуванням сучасного розвитку технологій в світовій авіаіндустрії створюються нові модифікації і варіанти повітряних суден, які успішно зарекомендували себе в експлуатації. Більш того, такі заходи необхідні для забезпечення відповідності ПС сучасним і перспективним нормам і вимогам. При цьому, в якості базової моделі конструктори, як правило, використовують літальний апарат власної розробки. Наприклад, Іл-76МФ — модифікація відомого літака Іл-76.

Однак у згаданому повідомленні інформагентства йдеться про те, що КБ «Іллюшин» в якості базової моделі обрав літак Ан-124-100 «Руслан», який, як слушно зауважив автор статті, створений КБ О.К. Антонова. Тобто, розробником цього повітряного судна, відповідно до міжнародних правил, є ДП «АНТОНОВ» — утримувач сертифікату типу на Ан-124-100 «Руслан».

Фахівці ДП «АНТОНОВ» не заперечують технічної можливості глибокої модернізації транспортного літака Ан-124-100 «Руслан». Проте підбір і установка нового сучасного обладнання силами КБ «Іллюшин» приведе до значної зміни льотно-технічних характеристик літака в порівнянні з базовою моделлю. Таким чином, в історії сучасного авіабудування з’явиться новий літальний апарат. Відповідно, він повинен отримати нове позначення без використання марки «АН», оскільки ДП «АНТОНОВ» не бере участі в його розробці і не буде нести відповідальність за його безпеку.

Варто також взяти до уваги той факт, що в період з 2004 по 2007 роки ДП «АНТОНОВ» розробив і сертифікував три модифікації «Руслана», одна з яких вже отримала позначення Ан-124-100М. Дві інші — Ан-124-100-150 і Ан-124-100М-150 відрізняються збільшеним до 150 тонн корисним навантаженням, можливістю перевозити моновантажі вагою до 120 тонн.

Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!

Поділитися новиною: