ДП «АНТОНОВ» уклало контракт з фірмою «Pitch Aircraft Seating Ltd” на постачання крісел для літаків сімейства Ан-148/Ан-158
2 квітня 2019 року, на виставці інтер’єрів, яка проходить в Гамбурзі, ДП «АНТОНОВ» уклало контракт з фірмою «Pitch Aircraft Seating Systems Ltd” – виробником високоякісного крісельного обладнання – на постачання легких крісел PF3000, що будуть встановлюватись на літаки сімейства Ан148/Ан-158 на виробничих потужностях підприємства-замовника.
Коментуючи цю угоду, Гарі Дой (Gary Doy), керівник фірми Pitch (Pitch Chief Executive Officer), зазначив: “Ми пишаємось укладанням контракту з ДП «АНТОНОВ» на постачання наших крісел PF3000. Сподіваюся, це стане початком довготривалої співпраці між двома нашими компаніями. Ознайомившись з літаками, ми раді долучитися до команди «АНТОНОВ» у прагненні зробити ці машини ще більш комфортабельними. Ми бачимо великий потенціал для нашої взаємодії на подальші роки».
В результаті ретельної оцінки ринку фахівці ДП «АНТОНОВ» дійшли висновку, що крісла PF3000 виробництва компанії Pitch конкурентоздатні, забезпечуючи зниження ваги інтер’єру літака та одночасно підвищуючи комфорт пасажиру шляхом збільшення його індивідуального простору. Спеціалісти також зазначають високу якість та надійність цих крісел, особливо підкреслюючи простоту їх технічного обслуговування.
Олександр Донець, Президент ДП «АНТОНОВ», сказав: “Сьогодні ми зробили новий крок у напрямку модернізації сімейства регіональних пасажирських літаків Ан-1Х8, зберігаючи високий комфорт для пасажира та покращуючи характеристики літаків. Зокрема, пасажиромісткість Ан-158 збільшена до 102 пасажирів, а вагу літака в цілому знижено. Колектив фірми Pitch оперативно реагує на всі наші вимоги та поділяє наше прагнення до створення високоякісної продукції, яка витримає випробування часом. З задоволенням очікуємо на початок роботи з командою фірми Pitch”.
Фірма Pitch – лідер ринкового сегменту створення авіаційних крісел з фіксованою спинкою. Вона була однією з перших у виготовленні крісел економічного класу для літаків з одним проходом. Сьогодні бюджетні перевізники надають перевагу саме таким кріслам. Зокрема, такими сидіннями обладнані літаки сімейства А320.
В фарватері укладеної угоди, лізингова компанія SAAL підписала контракт з фірмою Pitch на переобладнання кріслами PF3000 літаків Ан-158, які будуть експлуатуватися авіакомпаніями Південної Америки.
Ральф-Дітер Монтаг-Гірмес (Ralf-Dieter Montag-Girmes), Президент компанії SAAL, прокоментував: «Ця співпраця дозволить нам модернізувати інтер’єр кабіни літаків Ан-148/Ан-158 для наших клієнтів у Латинській Америці. Фірма Pitch має репутацію інноваційного розробника ефективних крісел з фіксованою спинкою, які мають великий ресурс. Переобладнання літаків дозволить досить ефективно експлуатувати їх, забезпечуючи прийнятну ціну в поєднанні з гарантією на 5 років. Літаки сімейства Ан-148/Ан-158, які можуть базуватися практично на будь-якому аеродромі, включаючи високогірні, є ідеальними для роботи в умовах Південної Америки».
Для інформації:
Фірма Pitch
Компанія-виробник авіаційних крісел з фіксованою спинкою. Фірма «Pitch Aircraft Seating Systems Ltd”, яка має головний офіс у Великобританії, є постачальником високоякісних сучасних авіаційних крісел. Вона було заснована для реалізації концепції створення крісел з фіксованою спинкою, яку на виставці авіаційного інтер’єру в 2007 році представила фірма “Design Q”. Це була зовсім інноваційна технологія крісел з фіксованою спинкою для літаків з одним проходом, яка забезпечувала пасажиру великий особистий простір. Фірма Pitch була створена для розробки крісла з фіксованою спинкою PF2000, яке було впроваджене в експлуатацію на літаках авіакомпанії “Monarch Airlines”. PF3000 – новітній продукт фірми – легке крісло, що сертифіковане за вимогами 16g (C127b), та спроектоване для оптимізації особистого простору расажира з одночасним скороченням експлуатаційних витрат для авіакомпаній. Впроваджене в експлуатацію в 2018 році, встановлене на літаках сімейств А320 та Boeing 737.
Фірма «Design Q”
Заснований в 1997 р. Говардом Гайєм (Howard Guy) та Гарі Дойєм (Gary Doy) бренд Design Q визнаний в авіаційній промисловості за високоякісний дизайн інтер’єру летальних апаратів. Розпочавши свою діяльність у партнерстві з авіакомпанією Virgin Atlantic в 1998 р., вона працює вже більше 20 років. Фірма отримала низку нагород, створила власну клієнтську базу в секторі комерційної авіації. Сьогодні Design Q має хорошу репутацію як в області дизайну для серійних машин, так і для натурних прототипів.
SAAL:
Компанія SAAL, підрозділ International Aircraft Leasing Holdings (IALH), www.ialh.co, спеціалізується на продажу та лізингу нових та бувших у вжитку літаків. Активно бере участь у здійсненні ключових рішень компаній-експлуатантів, забезпечуючи максимальну відповідність техніки вимогам замовника. До сфери її послуг входять фінансовий, операційний та мокрий лізинг.
Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!