Аерокосмічний портал
Export date: Fri Jan 22 15:49:35 2021 / +0000 GMT

NASA вперше виявило воду на освітленому боці Місяця

Стратосферна обсерваторія інфрачервоної астрономії (SOFIA) NASA вперше в історії підтвердила про виявлення води на освітленій Сонцем стороні Місяця.

Як передає Укрінформ 1, про це повідомляється у відповідному прес-релізі на сайті NASA 2.

Таке відкриття, у свою чергу, вказує на те, що вода може бути розподілена по всій поверхні Місяця, а не лише в його затемнених частинах.

Так, американські астрономи знайшли молекули води в кратері Клавіус – одному з найбільших таких місць, що помітні з Землі.

Дослідники виявили, що вода присутня у високих південних широтах у обсязі від 100 до 400 частин на мільйон, що відповідає пляшці води об'ємом у 0,35 літра.

«Ми вже знаходили ознаки того, що молекули води можуть бути на освітленому Сонцем боці Місяця. Тепер же ми в цьому цілком упевнені. Це відкриття кидає виклик нашому розумінню місячної поверхні та підіймає цікаві й інтригуючи питання про ресурси, необхідні для дослідження далекого космосу», - підкреслив директор відділу астрофізики в штаб-квартирі NASA Пол Герц.

YouTube Video: YouTube.com/watch?v=U70y8ypCbyA 4 3

;feature=emb_title

У NASA навели для прикладу, що в пустелі Сахара у 100 разів більше води, ніж обсерваторія SOFIA виявила в місячному грунті. Проте, не зважаючи на невеликі обсяги місячної води, це відкриття «ставить перед науковцями питання про те, як формується вода  5і як вона зберігається на суворій та безкисневій поверхні Місяця».

Links:
  1. https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3124313 -nasa-vperse-viavilo-vodu-na-osvitlenomu-boci-misa ca.html
  2. https://www.nasa.gov/press-release/nasa-s-sofia-di scovers-water-on-sunlit-surface-of-moon/
  3. http://www.youtube.com/watch?v=U70y8ypCbyA