Нова пошта Глобал запустила регулярні авіарейси до США та Китаю

Новини

Авіарейси на замовлення Нова пошта Глобал будуть виконуватися декілька разів на тиждень і доставляти як відправлення, які експортуються з України, так і в зворотньому напрямку — покупки, які українці здійснюють в інтернет-магазинах цих країн. Спільно з партнерами вже запущено 6 регулярних рейсів – п’ять до/з США та один до/з Китаю.

Про це повідомляється на сайті «Нової пошти».

Зокрема, чотири рейси у напрямку Варшава-Нью-Йорк-Варшава здійснюють європейські авіакомпанії Lufthansa та LOT та один щотижневий прямий рейс Київ-Нью-Йорк-Київ – українська авіакомпанія МАУ. Ще один щотижневий рейс з та до Китаю Нова пошта Глобал запустила у співпраці з компанією SkyUp.

 «Незважаючи на карантин, кількість замовлень із кожним днем більшає. Тому ми постійно шукаємо нові та вдосконалюємо існуючи способи швидкої доставки. Ми запустили регулярні рейси з нашими постійними партнерами Lufthansa, LOT та МАУ, а на минулому тижні розпочали співпрацю з українською авіакомпанією SkyUp. Перший рейс цієї авіакомпанії вже доставив для наших клієнтів 1801 посилку загальною вагою 17 тон, серед яких як індивідуальні замовлення, так і комерційні вантажі. І це лише частина відправлень, які Нова пошта Глобал щотижня доправляє в Україну з Китаю. Із США у середньому за тиждень ми доставляємо близько 25 000 посилок вагою понад 38 тонн», — коментує Юрій Беневитський, СЕО Нова пошта Глобал.

 У першому кварталі цього року кількість замовлень зі США збільшилася у 4,7 разів у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Таке зростання обумовлене співпрацею з американським онлайн-магазином iHerb, що розпочалося рік тому. Так, лише за перший квартал 2020 року з цього магазину було доставлено 230 тис. посилок загальною вагою 360 тон.

 Зросла також і кількість доставок послуги NP Shopping — за 1 квартал було доставлено 81 тис. відправлень, що на 32% більше, ніж за аналогічний період 2019 року. Клієнти компанії почали не лише більше замовляти з-за кордону, але й відправляти за кордон. Так, за перший квартал 2020 року обсяг експортних відправлень фізичних осіб зріс на 12%, а відправки бізнес-клієнтів збільшилися вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Майже 78% — це посилки та вантажі, 12% — документи.