Космічні ідеї для карантину від ДКА

Це цікаво

Космічні ідеї для карантину. Команда Державного космічного агентства України на своїй сторінці у Facebook порадила свої улюблені книги про космос.

🛰Карл Саган
«Бліда блакитна цятка»

Карл Саган – американський астроном, який відігравав одну з ключових ролей в космічній програмі США. Він написав багато книг про космос (майже всі вони стали бестселерами) та отримав Пулітцерівську премію. Саган є одним з головних популяризаторів космосу та науки. В книзі «Бліда блакитна цятка» він захоплююче розповідає історію засвоєння космосу та розмірковує про наше майбутнє: розвідка та відкриття нових світів – це не фантазія та не розкіш, а необхідна умова виживання людства, вважає Саган.

🛰Кріс Гедфілд
«Посібник астронавта з життя на Землі»

Кріс – людина, яка надихає долати перешкоди. Він є одним з найбільш досвідчених астронавтів у світі – загалом провів у космосі 4000 годин. Тільки уявіть собі: Гедфілд пройшов шлях від випускника Школи льотчиків-випробовувачів ВПС США до командира МКС.
В книзі він описує, як пробирався на МКС за допомогою швейцарського армійського ножа, боровся зі змією за штурвалом літака і втрачав зір за бортом космічного корабля під час орбітального польоту.
Гедфілд в своїй книзі вчить нас мислити як астронавт, що, впевнені, корисно зараз нам усім.

🛰Каролін Коллінз Пітерсон
«Освоєння космосу: минуле, сьогодення, майбутнє»

Каролін багато років займається науковою журналістикою, вона брала участь в написанні 7 книжок з астрономії та космосу. Разом з книгою «Освоєння космосу: минуле, сьогодення, майбутнє» читач відправляється у подорож, яка почнеться у той час, коли засвоєння космосу лише починалось; через головні відкриття ХХ сторіччя він потрапить в сьогодення, де космос поступово стає комерційною індустрією. Каролін розмірковує, де лежить наше космічне майбутнє, вважаючи Марс нашим наступним космічним проривом.

І трішки художньої літератури:

Лю Цисінь
«Проблема трьох тіл» (перша частина трилогії «Пам’ять про минуле Землі»)

Трилогія Цисіня вважається обличчям сучасної китайської та світової наукової фантастики. Назва роману відсилає нас до досі нерозв’язаної задачі трьох тіл. Головна героїня книги – жінка-астрофізик, якій вдається відправити повідомлення інопланетянам та отримати від них відповідь. Більше спойлерити не будемо!

“Читайте про космос більше, щоб карантин не був таким нестерпним”, – радить ДКА.