This page was exported from Аерокосмічний портал [ http://space.com.ua ]
Export date: Thu Dec 12 18:44:49 2019 / +0000 GMT

Вертоліт МСБ-8 під час випробувань поставив новий рекорд




3 липня 2019 року на території льотно-випробувального комплексу АТ «МОТОР СІЧ» пройшов черговий етап заводських випробувань дослідного прототипу цивільного вертольота МСБ-8.

Про це повідомляється на сайті підприємства.

Злітна маса склала 14 000 кг, що на 1 000 кг вище, ніж аналогічний параметр вертольотів Мі-8(17). Температура навколишнього повітря: + 32 °С. Після контрольного висіння вертоліт досяг висоти 4000 м.
Нагадаємо, МСБ-8 - це новий тип вертольота, який створюється в результаті поетапного, еволюційного розвитку на базі конструкції фюзеляжу вертольота Мі-8МСБ. При цьому порівняно з базовою моделлю змінюється не тільки конструкція, але й льотно-технічні характеристики. МСБ-8 - вертоліт для цивільного застосування з використанням сучасних технологій і авіоніки.

  • Новітні двигуни сімейства ТВ3-117ВМА-СБМ1В розробки АТ «МОТОР СІЧ» підвищеної потужності з FADEC;
  • Лопаті несучого і рульового гвинта з композиційних матеріалів;
  • Головний редуктор ВР-17МС;
  • Хвостова трансмісія ХТ-17МС з пластинчастими муфтами;
  • Комплекс сучасного електрообладнання та авіоніки.

Сертифікаційні роботи розпочато в 2015-му році. Планований напрямок продажів - ринки України, ЄС і країн, що розвиваються.
У перспективі планується розширення експлуатаційних характеристик вертольота шляхом установки 6-лопатевого несучого гвинта з безшарнірною втулкою і 4-лопатевого Х-образного рульового гвинта.
Також фюзеляж прототипу був доопрацьований шляхом установки додаткових правих дверей. Тепер усі вертольоти Мі-8МСБ також за бажанням замовника можуть бути доопрацьовані шляхом установки додаткових зсувних дверей по правому борту.
Крім цього на вертольоті встановлено віброгасник, призначений для поліпшення умов роботи екіпажу, підвищення комфорту пасажирів, зниження вібраційних навантажень на планер і системи вертольота, а також збільшення експлуатаційної надійності авіаційного і радіоелектронного обладнання. Маятниковий віброгасник розробки і виробництва АТ «МОТОР СІЧ» надійний і простий в обслуговуванні. Не вимагає електроживлення. Рухомі частини захищені обтічниками від зовнішніх впливів.

Вагові дані рекордного польоту, кг:

Злітна маса14000
Маса порожнього вертольота7400
Маса повного навантаження6600
     Екіпаж160
     Паливо (2340 л)1813,5
     Масло та гідрорідина60,5
     Додаткове обладнання (віброгасник)96
     Система бортових вимірювань70
     Вантаж4400

Коефіцієнт вагової досконалості вертольота при виконанні даного польоту склав 0,47, що відповідає рівню кращих світових аналогів.

Post date: 2019-07-08 21:09:35
Post date GMT: 2019-07-08 18:09:35
Post modified date: 2019-07-08 21:10:09
Post modified date GMT: 2019-07-08 18:10:09
Powered by [ Universal Post Manager ] plugin. HTML saving format developed by gVectors Team www.gVectors.com