В Україні заарештовані літаки «Руслан», які належать російській авіакомпанії

Економічні аспекти

Російські літаки заарештували на вимогу ДП «Антонов». Там кажуть, що льотна придатність повітряних суден продовжена з порушенням і в обхід розробника.

Подільський районний суд Києва заарештував і заборонив експлуатацію п’яти цивільних транспортних літаків Ан-124-100 «Руслан» російської авіакомпанії «Волга-Дніпро». Про це в п’ятницю, 7 червня, повідомили у прес-службі української юридичної компанії «Ільяшев і партнери», яка представляє інтереси ДП «Антонов», пише Deutsche Welle з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

В «Антонові» впевнені, що льотна придатність цих літаків була продовжена з порушенням Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (ICAO) і в обхід українського розробника ДП «Антонов».

У компанії «Ільяшев і партнери» відзначили, що російська федеральна агенція повітряного транспорту (Росавіація) незаконно сертифікувала німецьку компанію AMTES (Aircraft Maintenance and Engineering Service) як розробника модифікації літака Ан-124-100.

«Внаслідок незаконних дій Росавіації і AMTES GmbH літакам Ан-124, експлуатантом яких виступає авіакомпанія «Волга-Дніпро», в обхід ДП «Антонов» була продовжена льотна придатність, що ставить під загрозу безпечну експлуатацію даних літаків», — зазначили в компанії «Ільяшев і партнери».

Арешт накладено на літаки Ан-124-100, що належать авіакомпаніям «Волга-Дніпро» і Volga Dnepr Airlines (Ірландія). Як наголошується в повідомленні, відповідно до рішення українського суду експлуатація зазначених повітряних суден заборонена зазначеними авіакомпаніям, а також будь-якими іншими третіми особами. Компанії «Волга-Дніпро» належать 17 літаків: 12 Ан-124-100 і п’ять Іл-76, таким чином, заарештована майже третина авіапарку.

ДП «Антонов» — провідний український розробник і виробник авіатехніки, з 2015 року за рішенням уряду входить до складу держконцерну «Укроборонпром». Ан-124-100 «Руслан» вантажопідйомністю 150 тонн — найбільший у світі серійний важкий транспортний літак, котрий успішно працює на світовому ринку надважких і негабаритних вантажів.