Заява ДП «ЗАВОД 410 ЦА» щодо інформації у ЗМІ про зрив контракту з ВПС Індії

Новини

На Інтернет-ресурсі anticor.com.ua 27.05.2019 була опублікована неправдива та не відповідаюча дійсності інформація щодо діяльності та керівництва ДП «ЗАВОД 410 ЦА», яка в подальшому була поширена на інших інтернет ресурсах та у мережі Facebook.

Про це йдеться у заяві, розміщеній на сайті ДП «ЗАВОД 410 ЦА».

Так, в згаданих вище статтях зазначається, що Завод не виконує контракт з ВПС Індії. Повідомляємо, що дана інформація є неправдивою, оскільки протягом останніх шести місяців ЗАВОД забезпечує регулярні поставки усієї номенклатури продукції згідно плану відвантажень. Більше того, індійська сторона задоволена теперішнім станом виконання контракту з постачання комплектуючих з України для модернізації Ан-32 індійських ВПС.
Виконання контракту на модернізацію літаків Ан-32 ВПС Індії вже протягом 2011-2018 рр. забезпечує 60% чистого доходу ДП «ЗАВОД 410 ЦА». Будь-яке втручання та перешкоджання виконанню даного контракту може нанести збитки, заявляє колектив Підприємства.

З кінця 2018 року, завдяки досягнутим домовленостям між ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт» та індійськими партнерами, ЗАВОД відновив стабільні відвантаження нових партій продукції за контрактом. Також, у цьому році підприємство очікує на успішне завершення переговорів з Індією щодо модернізації 20-ти додаткових Ан-32 в Україні. Це дозволить зберегти робочі місця та залучити молодих спеціалістів.

ДП «ЗАВОД 410 ЦА» розпочав масштабну співпрацю з індійськими партнерами після укладання зовнішньоекономічного контракту між ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт» та Міністерством оборони Індії на ремонт та модернізацію 105 військово-транспортних літаків Ан-32. Даний контракт досі є одним з найбільших експортних контрактів в історії українського оборонно-промислового комплексу.

За умовами контракту 2009 року, 40 індійських літаків мали бути модернізовані на потужностях ДП «ЗАВОД 410 ЦА, ще 65 літаків – вже індійськими авіаремонтними підприємствами після відповідного навчання індійських спеціалістів та поставки з України необхідної кількості агрегатів та запчастин.

У 2014-2015 роках виконання контракту було під загрозою у зв’язку зі зривом строків поставок запчастин з України в Індію. Це сталося після розірвання співпраці з Росією у сфері ВТС, в результаті чого вартість авіаційних запчастин російського походження зросла у 7-10 разів. У 2017 році Міністерство оборони Індії було готове розірвати контракт з Україною та передати його на виконання російському підприємству. У такому разі ДП «ЗАВОД 410 ЦА» мав би сплатити $ 25 млн. штрафів та недоотримати $ 90 млн. доходу від експорту нових запчастин та агрегатів в Індію.

У грудні 2017 року, завдяки спільним титанічним зусиллям ДП «ЗАВОД 410 ЦА», ДП «АНТОНОВ» та ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт», українська сторона переконала індійських замовників у необхідності провести імпортозаміщення російських комплектуючих Ан-32 на західні аналоги та у повній мірі виконати умови контракту.

Однак, у 2018 році ЗАВОД знову зіткнувся зі складнощами у зв’язку із затримками у підписанні додаткових угод на продовження терміну дії контракту та проведення імпортозаміщення. Причиною затримок стали публікації маніпулятивної інформації в індійських ЗМІ з посиланням на правоохоронні органи України про нібито порушення законодавства українською стороною у процесі виконання контракту.
Завдяки підтримці Посольства України в Республіці Індія ситуацію вдалося стабілізувати. Станом на сьогодні, необхідні додаткові угоди підписані, виконання контракту відновилося. ДП «ЗАВОД 410 ЦА» здійснює свої поставки регулярно, повне виконання контракту заплановано на кінець 2020 року. У січні-лютому 2019 року було успішно проведено випробування виробів західного виробництва, що у подальшому будуть встановлені на літаки Ан-32 на заміну російським комплектуючим.

Слідом за цим успіхом, у ЗМІ з посиланням на правоохоронні органи України, знову почали з’являтися публікації, що викликають занепокоєння індійських партнерів. Колектив ДП «ЗАВОД 410 ЦА» закликає державні органи та громадськість утриматися від поширення будь-якої не доведеної, маніпулятивної інформації, що стосується виконання авіаційного контракту з Індією. Це може поставити під загрозу подальше існування підприємства.

Зазначимо, завдяки виконанню довгострокового контракту між ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт» та Міністерством оборони Індії, ДП «ЗАВОД 410 ЦА» вдалося зберегти свій висококваліфікований персонал та частково оновити матеріально-технічну базу. Саме завдяки цьому експортному контракту, підприємство мало можливість провести якісний капітальний ремонт 22 літаків на потреби державних силових структур України. Також ДП “ЗАВОД 410 ЦА” у найближчі 2 роки планує ремонтувати і технічно обслуговувати агрегати літаків в секторі світових лідерів авіабудування Boeing і Airbus.

Громадськість в нашій державі поінформована про комплексні перевірки, що проходять в Концерні «Укроборонпром». Викладена інформація в вищезгаданих статтях, завідомо вводячи громадськість в оману, неправдиво посилається на встановлення нібито перевіряючими органами фактів міфічних порушень. З метою запобігання поширенню неправдивої інформації та для захисту своєї ділової репутації, на підприємстві ДП «ЗАВОД 410 ЦА» повідомляє, що дійсно, на даний час на Заводі проходить перевірка Державної аудиторської служби України, проте на даний момент ніяких встановлених та підтверджених порушень, а також підсумкових актів по матеріалах перевірки не має. Отже, викладена завідомо неправдива інформація щодо причетності керівництва ДП «ЗАВОД 410 ЦА» до фіктивних схем, до зв’язків з фіктивними компаніями та інше являється нічим іншим як маніпулятивним впливом на громадськість та дискредитацію керівництва підприємства.

Інформація щодо контракту ДП «ЗАВОД 410 ЦА» з азербайджанською Azur Air також являється фейком. Підприємство наголошує, що переговори із зазначеною компанією стосовно ремонту та обслуговування літаків не проводились та контракти відсутні, проте керівництвом ДП «ЗАВОД 410 ЦА» ведеться активна робота для співпраці з міжнародними компаніями та виходом підприємства на нові ринки.

Щодо невідомої перевірки, яка нібито встановила факт зв’язку Ганькевича В.В. та зазначила, що він нібито являється кінцевим бенефіциаром компаній «Тангаж», «Фалькон Авиа» та інших є неправдою, оскільки вибір постачальника комплектуючих визначається виключно на відкритих торгах майданчику Smarttender.

На останок хотілось повідомити, що з 2016 року, а саме з приходом нового Генерального директора Ганькевича В.В. ДП «ЗАВОД 410 ЦА» розробив власну внутрішню програму навчання персоналу за міжнародними стандартами, у тому числі отримання необхідних документів для обслуговування літаків Boeing, успішно виконує свої договірні зобов’язання, а також виконує необхідні дії з метою модернізації та удосконалення виробництва, так підприємство вже розпочало освоєння послуг з ремонту та технічного обслуговування сучасної авіаційної техніки Boeing, Airbus, McDonnell Douglas, проводячи спільні роботи на повітряних суднах з компаніями-партнерами, зокрема, виконуються спільні роботи з технічного обслуговування літаків Boeing 737-500, фарбування літаків Boeing 737-500 i MD-80.

Підприємство має План-графік організації Центру технічного обслуговування літаків Boeing, затверджений 11.02.2019 року, роботи по освоєнню ТО сучасних літаків увійшли в Комплексний план підприємства на 2019 рік.

В рамках реалізації Плану, підприємство на даний час підготувало 16 фахівців, які пройшли курс навчання в ТОВ «Льотна Академія» за програмою Технічного обслуговування літаків Boeing 737 та будуть проходити відповідне стажування. Крім того, укладено договір та заплановано навчання фахівців з технічного обслуговування компонентів літаків. Опрацьовується питання встановлення пневмокаркасного спорудження для проведення ТО літаків Boeing. Опрацьовується та вводиться в дію відповідна технічна документація підприємства.

Підписуйтесь на нас в Telegram: тут найцікавіші аерокосмічні новини!

Поділитися новиною: