Національний центр управління та випробувань космічних засобів долучився до благодійного проекту «Здійсни мрію»

Головні теми

Даші 13 років, і вона хворіє на ДЦП. Через хворобу з самого дитинства дівчинка не може самостійно рухатись і стояти. Їй складно навіть самотужки тримати шию. Тому дівчинка постійно займається з логопедом та реабілітологом аби протистояти хворобі. Дарія перебуває на індивідуальному навчанні і вчителі приходять до неї додому. Вони відзначають не лише її успіхи в опануванні шкільної програми, а й особисті якості. Чуйна дівчинка в кожному дорослому бачить друга і відкрита до спілкування.

Даша має дуже багату уяву та неабиякі творчі здібності. Вона обожнює малювати, робити різні аплікації та ліпити з пластиліну. І навіть складна хвороба не стала дівчинці на заваді. Вона не може малювати руками, тому свої неймовірні картини малює ніжками! Батьки допомагають закріпити пензлик між пальчиками, і дівчинка починає створювати незвичайні картини – це віддушина і порятунок для дитини.

Уся рідня і вчителі не перестають дивуватися фантазії та силі волі маленької мрійниці. Даша дуже любить сидіти біля вікна і спостерігати за зоряним небом. Навіть вчителі помічають, як Даша оживляється, і в ній ніби запалюється вогник, коли з нею говорять про космос, планети та зірки. На її малюнках оживають різні галактики, казкові планети та супутники.

Дівчинка милується зоряним небом з вікна останнього поверху будинку та роздивляється гарні космічні картинки в інтернеті. Та понад усе Даша прагне побачити планети, зірки та спутники зблизька, аби добре їх роздивитись. Тому малеча мріє про телескоп, з допомогою якого вона зможе трошки наблизитись до космосу. Даринка сподівається, що знайдуться Чарівники, які допоможуть втілити її заповітну мрію!

Мрія Даші здійснилась! Чарівниками для дівчинки стали Національний центр управління та випробувань космічних засобів і Астарта. Підготовка до цієї грандіозної мрії почалася задовго до її здійснення. Адже Чарівники, хотіли вразити малечу. Спеціально для неї був підібраний професійний телескоп, щоб вона могла милуватись планетами, зірками та цілими галактиками залишаючись прикутою до інвалідного візочка. Про це повідомляється на сайті проекту.

Ще один подарунок – справжній домашній планетарій від National Geographic, який допоможе Даші здійснити захопливу подорож нічним космосом, не виходячи з дому.

А крім цього: світлові зірки-наліпки, книги про дослідження космосу та інші приємні дрібнички.

Даша до останнього не знала, куди їде з батьками. А коли її зустріли на базі Національного центру управління та випробувань космічних засобів, що знаходиться під Києвом, то не могла стримати радісного здивування. Підтримати Дашу приїхала волонтер проекту – ведуча “Сніданок з 1+1” чарівна Неля Шовкопляс.

Дівчинка познайомилась з провідними фахівцями Центру управління та випробувань космічних засобів та дізналась багато цікавого про дослідження космосу, українську космонавтику, дистанційне зондування Землі та перші телескопи.

Даші показали космознімок її рідної домівки. Але на цьому сюрпризи не скінчилися!

Відтепер на честь Даші названо зірку! Завдяки спеціальній програмі малеча з домашнього комп’ютера зможе спостерігати за своєю зіркою.

Цей день надовго запам’ятається Даші, а на згадку про те, що мрії збуваються, в неї залишились подарунки, які допоможуть їй досліджувати зірки та робити відкриття таємниць Всесвіту. Дякуємо нашим неймовірним Чарівникам Національному центру управління та випробувань космічних засобів і Астарті за здійснення цієї мрії!